bara tisdag

tänke skriva onsdag. och vilken lättnad sen... :D
vaknade av pussen på kinden när älskling åkte till jobbet. glad att få stanna i sängen så tidigt på morgonen! Låg hela förmiddagen på ´altanen` med johanna, (henkus syster) och dom kalla vindarna var någon helt annan stans. sol skönt typ;D Sen var det iallafall dags, skjutsade min sötis och fler till resecentrum. Killarna ska ha det gött på kryssning inatt. ojoj!
Jag känner att jag behöver plugga, vilket är sant. men det känns inte sådär jobbigt som det kunde göra. Solen får mig att se allt så mycket ljusare just för stunderna och det känns helt underbart. Det är inte klokt att det snart är sommar. Imorn ska jag iallafall till stan och träffa saris, ta en vårfika och mysa loss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0