big comedy

Det var dags för älsklingens present igår, vi lagade mat hemma och myste med efterrätt innan det var dags att åka in mot stan och Big Comedy. Glada skratt för hela slanten. En jätte härlig kväll med dig mitt hjärta!
Det är underbart att ligga uppe långt in på natten med dig och prata om allt, somna på din arm och vakna med min hand i din. att gå upp och veta att jag har hela dagen med dig framför mig.
En myskväll igår gjorde susen, du är så härlig bejbi!

Annars i helgen! Grillkväll med vänner hos peder i fredags, jobb i lördags.

Nu ska jag skriva mig en lapp om sommarens ledighet.
Vi hoppas på det. Härliga sommar, det är inte långt kvar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärta dig Mio :)

2009-04-20 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0