påsklov

Helt sjukt vad skönt med lov. Helt otroligt galet att skolan snart är över. Totalt!
De räknade verkligen rätt i att det inte behövdes mer än tre år på gymnasiet. det är verkligen stop här.
Jag är så härligt glad i allt som är så positivt.. det är vår nu. snart riktig försommar.. är inte det härligt?
Det är en månads skoldagar kvar och det är ca två månader till slutet. är inte det helt fantastiskt?
Jag har nog hittat min studentklänning. eller jag har gjort det, den påminner verkligen om sommar student.
Jag är lyckligt lottad i kärlek. Lycka i funnen kär vän.

Jag avgudar mina vänner. Ni är speciella, alla! Jag skulle ge er allt, skulle ge er tusenfallt!
Jag avundas er alla, av hur ni ser på livet. Jag avundas er karisma, av hur ni får det givet!
Jag ler med er i hjärtan, för av hjärtan är ni guld. Jag önskar er verkligen allt!
För att blod är tjockare än vatten

speciellt till.. mina tjejer. vänner, med alla dess stunder.


Kommentarer
Postat av: sara

Du är min högre makt :) superfint inlägg, förstår inte hur du kan få en att känna sig älskad! Jag mår bra, vi måste ses snart så ska jag förklara ! Hur mår du själv hjärtat?

2009-04-06 @ 12:12:58
URL: http://sarararaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0