så skönt

Tog tag i mitt rum idag. två timmar kan det nog ha tagit. rensade kläder, och nu är det hel rent på fotöljen, golvet och på alla andra ställen där kläder inte ska vara. Bort med skiten bara! Malin fick några påsar och i tvätten ligger en del av garderoben. vet inte hur jag ska få till det. Nu ser det nästan tomt ut på vissa ställen! ;P än så länge!
Iallafall. ett stort pluss till rensning och städning!


Pluggade faktiskt lite förut! Försöker få ihop nåt bra inför np svenska talet! Satte igång en ny historia idag så vi får se vad det blir av mitt betyg, två halva tal kanske blir dubbelt upp?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller med, mitt face behövde vila från sol en dag, eller två ;) Ska ju bli fin i helgen nu igen, men en annan måste ju jobba hela påsken :/ men söndag är stan stängd så då ska det pressas :) Ses imorgonkväll på påskmiddagen!

2009-04-09 @ 19:46:51
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0