skönamaj

det ska bli underbart med maj. som jag har längtat efter dig, dina tre veckor av plugg kommer bli hemska men det är så mycket i dig som gör mig glad, så mycket roligt och så mycket sol. visst?
Var hemma från skolan idag för att hinna ifatt tiden lite. Blev istället en tur till maxi och jag som inte har lust att handla på gina men tror jag handlade upp halva butiken och gjorde av med maassor med pengar och det gör iiiingenting för det var så himla kul :D En sak blev jag klar med i plugg väg och vet ni, jag är rätt glad och lite halv stolt över det med.
Väntade in syster på stan och vi åkte förbi donki och köpte varsin glass i varma bilen. härligt mysigt!
Ikväll har jag suttit vid fotbollsplan och nu har jag precis druckit upp min varma kopp te.

Imorn är det varborg folk. Jag är mest glad för att det är maj dagen efter men jag tror det kan bli mysigt fast att jag inte riktigt vet vad jag ska göra ;P
Jag saknar Lisa, Sara, Carro, Lina och ojojoj  alla vänner. Förr var det alltid jag som hade tid och inte mkt plugg. Men jag längtar till den dag jag kan ta igen det! Aldrig utan er, det vet ni.
Tur att jag har erika och mina andra tjejer i skolan, så jag får en dos av er <3

 
när man vet vad som är rätt


Kommentarer
Postat av: Lis

Snart kommer vi ju ha all tid i världen att ta igen för den tid som man la på plugg istället för vänner, dit längtar jag :D bästa, underbara miamaria<3

2009-05-01 @ 15:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0