tokregn

Jag och sara skulle ju in och vårfika på stan idag. Jahopp, och vart är solen?
Vi fick ta en härlig fika på fräcka, under tak och i värmen istället. Det var precis lika mysigt det.
Ibland är det faktiskt härligt med regn, om man inte ska göra något speciellt. Nu dock är det bara opassande!
Erika ringde mig idag. Jag han bara säga hej innan hon sa: Jag ville bara säga att jag saknar dig. vilken klippa jag har va.. tänk er en sån vän! Och jag kunde ju såklart inte undgå att säga desamma. Jag blir rädd när jag tänker på att vi inte ska gå i skolan längre.. hur ska jag klara det utan att få skrota av mig allt bra och dåligt på dig, och att få all ditt härliga skrot över mig:) vem ska jag busa av mig alla känslor på och leka världens gladaste unge med. Vissa saker är bara erika och mia saker, det går bara att göra och säga tillsammans med henne!
Nu har jag legat här och sorgsnat ner mig under tänket med fina låtar allt för länge. Men vet ni. jag kanske ligger kvar.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är min klippa! och allt som nämns i din text här är precis som jag känner och tycker. jag vill gå tre år till men bara för att ha dig och busa med. det andra kan vi skippa :) du vet, plugget.

och.. jag saknar dig fortfarande! <3

2009-04-09 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0