tuffa tider

Som med gyllene. Tuffa tider för endel. Men ibland räcker inte ens det. Grymma tider för en annan.
Och jag vet att vi inte ska klaga när vi är friska, kan älska och bli älskade. wow!
Jag kommer inte få hoppa av skolan nu om jag skulle vara borta resten av terminen. Så varför inte lika gärna vara hemm! ring inte för jag orkar inte nu. jag är dålig på att höra av mig, och kanske kommer jag vara det ett tag. förlåt.
Hur kan skolan sno all självkänsla, ork och glädje. Vad gör du när du inte orkar. När du känner att du verkligen inte kan, inte vill eller orkar ge med dig och slå upp böckerna. Känner du aldrig så!?
Jag trodde det var slut med det nu. Som min vän sa idag. Jag är inte rädd för vad jag ska göra efter skolan.. bara den tar slut nu. Och jaa, jag kommer kanske sakna den, men inte inte på länge! Ta mig iväg bara, DET skulle göra mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: sararara

du är bäst i hela världen och just därför kommer du klara allt fint, de lovar jag :)

du vet vart jag finns <3

2009-04-15 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0