pa- dag

Sitter i skolan. lite halv ensam sådär! väntar på att min erikis ska komma:)
var hos min praktikplats förut men de hade fullt upp och det vara bara tre barn där, så jag antar att jag får ta mig dit en annan dag igen när jag får tid.
idag väntar projektet på oss. hr faktiskt suttit och gjort ett inbjudningsblad precis. kort och gott.
längtar till träningen ikväll och cupen imorn :D så himla kul! och natten. kan inte undgå att längta till den.
Erika och jag sk käka sallad på paus idag! så sjukt gott är det! sen håller jag tummarna under erikas körlektion och så får vi se hur vi fortsätter våran tuffa dag på jobbet ;)
Nästa vecka blir det att ta tag i teorin igen. känner att jag vill köra igenom hela skiten nu så jag får mitt körkort, eller märka om jag inte är redo. men jag är redo. jo, jag är redo. tiden går snabbt nu. ojoj!
Saknar massa vänner. Hopps du har det bra i Egypten Lisen!
Ha en Kanoners dag.

P&K MariaSusanne´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0