och tre dagar senare

Petter fyllde år för tre dagar sedan, alltså den 10/5 och även fast allmenackan skrivit det klart och tydligt så glömmer jag bort. Det är nästan skamm att säga sånna saker va!? Det är iallafall inte klokt att den där som tror sig vara två månader äldre än mig faktiskt är det och att han är, vad ska vi dra till med.. byxmyndig?
Så förlåt för min glömska och Grattis i efterskott.
Jag vet du gillar mig ändå, glöm inte min iceage imitation, oja , jag vet att du sitter där och ler.
precis som vi ler åt han som alltid bjuder på ett... -du är ju inte klok för fem öre.
och vem sa du var klok då?......


Kommentarer
Postat av: Petter

Haha, tack så mkt : )



Du är lika störd som vanligt iaf ;)

2009-05-13 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0