personlig planering

Dags för den uppgiften. Kan jag dock behöva för att strukturera upp tillvaron lite.
Var och inhanldlade en liten flaska desinfektionsmeled så jag ska hålla mig borta från hand bakterierna. Vill verkligen inte bli sjuk nu, speciellt inte åka på svin influensa. det tackar vi väl nej till trots allt! ;o

Blir nummer tre att springa ut på trappen den 11/6 om allt blir som planerat. Det kommer bli en sjukt stressig men underbar dag känner jag på mig. Tänk att se lilla mig på en bild, och alla är där bara för att jag varit duktig med skolan, är det inte så ;)?

Jag känner att jag pluggar på rätt bra. Känns helt ok och nu är det egentligen dags igen. Var ska jag börja den här gången?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0